Sunday 10 March 2013

Czas na relaks

Dzisiaj będzie o książkach:) Niektórzy relaksują się oglądając telewizję, inni grają namiętnie w Angry Birds a ja czytam. Od stycznia przeczytałam już 4 książki! Kiedy Selenka zaśnie - czy to na drzemki czy też wieczorem - ja ogarniam mieszkanie, gotuję a potem zasiadam z książką i kubkiem herbaty by odpocząć.

Oczywiście często są to książki i magazyny o ciąży i dzieciach ale czasami mój mózg woła o przerwę:)

Ostatnio wciągnęła mnie książka Katarzyny Grocholi "Houston, mamy problem". Świetnie napisana, z dużą dawką humoru - na początku jest to raczej powieść obyczajowa ale na koniec wszystko składa się w logiczną całość. Bardzo dobra lektura, 600 stron wręcz połknęłam.

Dla tych, którzy czytają po angielsku polecam "Summer with my sister" Lucy Diamond. Bardzo ciekawa opowieść, z tych łatwych i przyjemnych - a dodatkowo jeszcze ma wątek o własnoręcznym robieniu mydła (takim jak w sklepie 'Lush':) - tak mnie zainspirowała, że na pewno sama kiedyś spróbuję.

Często czytam Selence - mamy dużo książek po polsku (w tym mojego ukochanego z dzieciństwa - Koziołka Matołka:) i po angielsku. Ostatnio natrafiłam na ofertę i dostałam 6 książek Disney'a po angielsku za darmo (i jeszcze plastikowy budzik) - wystarczy wejść na stronę:

http://www.wonderfulworldofreading.co.uk/

 i wbić swoje dane. Firma wysyła 6 książek i budzik za darmo i dodatkowo jeszcze dwie książki - jeśli chcemy zacząć subskrypcję to płacimy za te dwie dodatkowe książki (i wtedy będą nam wysyłać kolejne) a jeśli nie - odsyłamy je na koszt własny. 6 książek i budzik zostają nam za darmo! Nie są to jakieś piękne wydania, ale jak dają za darmo, to kto by narzekał!:) I wszystko działa jak trzeba - nie jest to żadna ściema - sprawdziłam.

2 comments:

  1. wow i właśnie dziś dostałam 6 książek i zegarek za darmo!!! Dzięki Iza:)
    P.S. zegarek mi się bardzo spodobał:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że mój blog się przydał! Miłej lektury!:) x

      Delete