Monday 13 May 2013

Zdjęcia i pamiątki

Większość osób z naszego pokolenia które znam, chcialoby mieć więcej zdjęć z dzieciństwa - zwłaszcza tego bardzo wczesnego. Niestety, były to czasy, kiedy posiadanie aparatu fotograficznego było luksusem, tak jak i rzadkie wizyty u fotografa, aby zrobić zdjęcia przy tym samym zestawie zabawek rok w rok. Nawet jeszcze kilka lat temu wszyscy używaliśmy aparatów z kliszą, którą chyba każdy kiedyś naświetlił:)

Jednak technika idzie do przodu w zastraszającym tempie - dziś prawie każdy ma możliwość klikania zdjęć telefonem, w każdym miejscu i czasie; co więcej prawie natychmiast można te zdjęcia wysłać na portale społecznościowe, emaile itp.

Moje pierwsze zdjęcie zostało zrobione, kiedy miałam około 4 lat i jest dla mnie wielkim skarbem. Do dziś mu się przyglądam z ciekawością, wpatrując się w moje rysy twarzy, porównując je z moją Selenką. Co prawda nie mam zbyt inteligentnego wyrazu twarzy, ale przecież to o niczym nie świadczy!:)

Chcę aby moje dziecko miało dużo pamiątek z dzieciństwa. Jeszcze zanim Selena się urodziła kupiłam album/dziennik, w którym wkleiłam zdjęcia z czasu mojej ciąży, opisałam jak się zmieniałam i jak wyglądał wtedy świat. Teraz kontynuuję to wielkie dzieło umieszczając w nim zdjęcia mojej córeczki, zapisując kiedy zaczęła się uśmiechać, siedzieć czy raczkować. Jestem pewna, że to będzie dla niej piękna pamiątka. 

Takie albumy można kupić na przykład w Mothercare - mają całkiem niezły wybór; ale są też już dostępne w Polsce, jeśli ktoś woli je prowadzić po polsku. Ja byłam zmuszona zrobić to po angielsku, bo mój mąż nie jest Polakiem.

Można też prowadzić je jako photo books - dodaje się zdjęcia na stronie internetowej i potem nam je drukują jako książkę. Ja korzystam ze Snapfisha (www.snapfish.co.uk) - mają dużą ofertę, dobrą jakość i częste promocje. Promocje trwają kilka tygodni i zmieniają się - więc jeśli jest przecena na wywołanie zdjęć do np. 31 maja a ja chcę promocję na coś innego - wchodzę na stronę 1 czerwca i sprawdzam co teraz przecenili. Czekam tak długo aż pojawi się promocja na produkt, który chcę zamówić:) Można na tym naprawdę sporo zaoszczędzić, zwłaszcza jeśli nam się nie spieszy. 

No comments:

Post a Comment