Monday 10 June 2013

Słońce i przekąski

Ufff, jakoś ostatnio nie mogę złapać chwili wytchnienia żeby tu naskrobać kilka słów... Po pierwsze, jak już pisałam, wróciłam do pracy - ale tak naprawdę to moja Selenka pochłania całą moją uwagę. Robi już pierwsze przymiarki do chodzenia, no i oczywiście raczkuje wszędzie jak szalona. Jak to dzieci, jest bardzo ciekawa świata - więc zagląda we wszystkie szafki i otwiera wszystkie szuflady, które dosięga, ściga kota. A ja za nią biegam:)

Pogoda u nas ostatnio dopisuje a my z Selenką relaksujemy się podczas ciepłych spacerów - uwielbiamy je obie! Smaruję jej buzię lekko kremem bo szybko sie opala, zabieramy koc, przekąski i wodę i wyruszamy po przygody!:) I śpiewamy całą drogę (okej, ja śpiewam:) ale jestem pewna, że Selena niedługo do mnie dołączy:)

Z przekąsek bardzo lubimy Organixa:) Odkąd Selena skończyła roczek mamy większy wybór (to jest takie ekscytujące!:) A więc:

- Organix Rice Cakes
- Organix Vanilla Multigrain Hearts
- Organix Baby Biscuits
- Organix Goodies Animal Biscuits

Oczywiście wszystko bez cukru i śmieci!:)

Oprócz tego owoce - ostatnio Selena jest fanką jagód i suszonych moreli!




No comments:

Post a Comment