Tuesday 23 April 2013

I'm back :)

Wreszcie z powrotem - długo milczałam bo moje dzieciątko zaśliniło wszystkie ładowarki do laptopa i nie mogłam go uruchomić!:) Takie uroki - jak dziecko ząbkuje, to wszystko bierze do buzi! Ostatnio ją przyłapałam jak próbowała ugryźć gumę od pralki!

Mam nadzieję, że u Was wszystko w porządku moje kochane Mamuśki - wiosna wreszcie zawitała do Anglii (mam na myśli, że mniej pada:) - słoneczko świeci, ptaszki śpiewają - aż się człowiekowi chce żyć! Kiedy tylko możemy wychodzimy z Selenką na spacery, uwielbia je! Całą drogę jej śpiewam albo opowiadam o wszystkim dookoła. Prawie zawsze przechodnie się do mnie uśmiechają:) Bardzo mi się to tu podoba.




Moje dzieciątko już niedługo skończy roczek! Niesamowite jak ten czas leci - zwłaszcza z takim małym szkrabem! Wspaniale jest patrzeć ile ona się przez ten rok nauczyła - od bezbronnego maleństwa po małą rozrabiakę - goniącą na czworakach kota po całym mieszkaniu! Ehh ale mi się dzisiaj zebrało:)


No comments:

Post a Comment